rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 27 November 2012

si bontong. !

"kau tak pernah pakai cantik2 setiap kali kita keluar macam kau keluar dengan kawan2 kau".

ini jawapan untuk setiap persoalan kau malam tu. tahu tak kenapa? aku pown ada cakap benda yang sama kan dengan kau. kau pown tak pernah pakai smart2 setiap kali kita keluar macam kau keluar dengan kawan2 kau. kau lelaki aku perempuan. mungkin itu jawapan kau tapi bukan jawapan aku.

sebab nya aku nak nampak sempurna pada pandangan mata kau bila dah tiba masanya. aku nak nampak sempurna pada pandangan mata kau bila kita dah kahwin. ??? kahwin?? haha lawaklah.

tapi....

semua tu tak akan berlaku kan? kita pown masih muda. masing2 belum puas hidup membujang. masing2 masih ada impian. dan aku beri kau peluang untuk kau cari yang lebih baik dari aku. ramai yang suruh aku semai balik kasih kita. ramai yang tanya kenapa tak sambung balik sdgkan masing2 dalam hati simpan rindu yang sama. memang betul kata kau. aku masih menanti yang lama. tapi aku simpan rindu nie dari jauh.

yang lama pulak? dahlah. benci aku lah. malas nak contact kau lagi. setiap kali aku contact kau ada je yang call. arghh cemburu ke? tak lah bongok. tengok tu kat wall. siap tag2 gambar. gedik. junior dah sangkut dengan senior ke? si bontong nie. aku betul2 geram dengan kau. ingat aku main2 ke? =="

isyyy. kenapa aku nak rasa macam nie ha? damn damn damn. dah fullstop. tak nak lagi contact kau. tak nak jumpa kau. tak nak angkat call dari kau lagi. sebab tak suka tengok wall kau yang agak2 menyakitkan mata. tak suka tak suka tak suka bila kau berkasar dengan aku macam kau dengan kawan2 kau. tak suka dengar kata2 kau yang menyakitkan. tak suka. bila ngadu kat atin dia cakap aku comel. eiyy aku tengah sakit hati dia boleh cakap aku comel pulak. huhh ! dah hana. tak patut dowhh kau nak rasa macam nie.

#ok dah. p solat hajat. harap2 buku pengalaman tu jumpa. itu yg patut kau risaukan. assalamualaikum. salam maghrib semua. :')

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome