rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 31 December 2012

ajar adik junior design blog ^^

assalamualaikum w.b.t

amboi. cara mcm pro je kan. nak ajar adik junior aku nie aka member gua.  aku nie tak ada la hebat mana pown ZAM OIII kalau nak dibandingkan blogger2 lain yang sesungguhnya awesome! macam LYSA FAIZUREEN ke YUYU ZULAIKHA ke kan kan kan. kadang2 berangan jugak nak jadi blogger awesome macam diorang. haha berangan je yang mampu. ;)

zam ohhh zam. adakah itu azam baru 2013 kau nak berblogger? sangat seronok bro berblog nie. boleh jadi macam BEN ASHAARI tuu. kriok3. selamat menempuh dunia blog dengan cermat jiwa pown selamat. have fun bro !


1 comment:

Faqihah Husni said...

blog saya berat/lambat tak? :( okay tak? mohon beri pendapat :) www.faqihahhusni.com

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome