rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 31 December 2012

faham??

memang kau tak faham aku.
aku pown tak nak berharap yang kau faham aku.
fahamlah diri kau dulu sebelum kau faham aku.
itu dah cukup dah bagi aku.

#aku tak app kau bukan bererti aku tak 'OK'. tapi aku takut hati aku sendiri tak 'OK' bila nampak gambar2 kau tu. semalam baru aku nampak kot new picture. seriously aku takut benda tu yg jadi. aku bukanlah macam perempuan2 lain yang kau sangka kuat. rasanya kau salah orang. sebab tu uji kaji mcm nie dilakukan ke atas aku sama ada nak tengok aku marah atau tak bila tengok gambar2 stupor tu kan.

** kau sendiri tak faham diri kau. so jangan faham aku dan jangan nilai aku sampai kau rasa kau faham siapa kau** . selamat malam korang ;)

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome