rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 27 December 2012

mata bukan buta, telinga bukan pekak !

Assalamualaikum w.b.t

betul jugak cakap kau. kenapa kita selalu bergaduh. kenapa aku suka sangat cari salah kau. dan kenapa jugak aku selalu maafkan kau atas setiap salah2 kau. kenapa aku tak boleh nak marah kau lama2. kenapa3? sebabnya aku tak tenang selagi aku fikir gambar stupid tu masih ada dalam fb kau. siapa suruh aku tengok kan? heyy mata aku nie bukan butalah utk biarkan junior2 idiot kau tu tergedik2 depan mata, dengan komen2 damn dekat gambar tu lagi. telinga aku bukan pekak bila ada yang bercerita tentang kau, bila ada yang bertanya tentang kita. kau ingat aku stalker kau eh? aku dah suruh atin tukar pasword sebab aku ingat cara macam tu boleh buat aku tenang tapi junior2 bangang kau tu saja nak show off bagi aku nampak !

aku tak yakin tentang bukti2 sayang kau pada aku. kau tanya bukti tu semua penting ke bagi aku? tapi the fact is PENTING ! cuma kau je yang selalu amik remeh tentang perasaan aku. kau je yang selalu buat tak endah tentang apa yang aku rasa.

aku tak nak gagal. aku boleh je berbaik dengan kau tanpa ada perbalahan. tapi dalam hati aku tak tenang. itu yang patut kau tahu. kau tak tahu kan? even aku pendam pown bagi kau yang penting kita tak gaduh2. aku tak boleh pendam lama2. takut nanti meletup semua aku sembur. jalan penyelesaian untuk kita terus berbaik bukan dari aku seorang je. kau pown kena pandai fikirlah. *SELFISH. EGOIS* ! 

#aku suruh kau buang gambar tu, tak nak pulak. nak bikin kontroversi kan. bila aku sakit hati nak marah aku pulak. padahal diri sendiri yang b**** tak tahu nak appreciate apa yang ada depan mata. nak enjoy sampai bila? sampai benda yang kau sayang betul2 hilang dari pandangan mata? heyy kita dah 20 lah. cukup2 lah tu. fikir future pown bagus. !

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome