rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 2 December 2012

segamat kata pergi melaka kata mari. ^^

assalamualaikum melaka. selamat tinggal segamat. :)

hye korang2. rindu terubat pada melaka. pada penghuni melaka. amboi ^^
banyak sangat kenangan tercipta di segamat. pahit manis. sehingga terpalit sedikit kelukaan.
terima kasih pada puan aida. kalau dia tak buat salam2 hr sabtu hari tu
mungkin aku dengan ika tak kan bertegur balik. walaupun aku sangat rindu nak bergurau dengan dia. :')

tengok nie. kami dah jadi kawan rapat balik. lepas gian weyh
sebab memang selalu bergambau dengan dia nie. :D

hahha masing2 excited nak balik. tngok la. berterabur semua.

semua kaki enterframe. :D

kiri kanan berjubah. ika melaram beg siapa tu??
kui kui kui ;D

ha yg tengah2 tu la puan aida. terima kasih utk semua ilmu yg diberi. :')
saya sbg ketua rumah yg tak bape nak ketua rumah sangat
mintak maaf utk semua pihak. dr hjung rmbut smpai hujng kaki.
hahah macam gud2 je kan? :P

kami kami kami dan kami. tetap kami. 

ini anak jora. kawan gila2 bro. :)

#tadi otw nak pergi mc dari kolej. dekat tepi rumah kau, aku nampak kau. ya ALLAH. aku dah lepas rindu aku pada kau bontong. terima kasih pada ALLAH sebab jadikan pertemuan yang tak disengajakan tu kan? walaupun kau tak nampak aku. walaupun aku hanya nampak kau sekali imbas. sebab masa tu aku dalam kereta. kan aku cakap aku tak kan jumpa kau lagi. dan mungkin aku hanya mampu tngok kau dari jauh. :)

salam isyak semua. :)

2 comments:

Siti Nur Idayu said...

wahhh..adha pon ade..huhuhu...miss u aoolll..<3

asha hana said...

heheh a'ah cik ayu. adha pown ada. rindu kau jugak. :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome