rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 29 December 2012

yesterday is memorize :')

assalamualaikum w.b.t

semalam hana hang out dengan member2 kolej. rasa mcm seronok sangat sambil tu celebrate la member sorang nie dah nak keluar dari kuim sebab masuk KKM. walaupown budak lelaki datang agak lambat sebab solat jumaat kan.

ha nie leader segala leader.
dia yang cadangkan jumpa reramai mcm nie :)

cantik dan hensem kan kawan2 aku nie? tolong doakan
kami berjaya dalam bidang yang kami tempuhi. :')

dak saleh nie dah kenapa? nak enterframe pulak tengah2.
hahah

candid maaa. errr.. comot muka aku. tapi boleh la dari tak ada. :P

nie ex2 roomate aku dekat kuim.
cik adha klu tengok jangan jeles ea. :P

haa yang tough nie cuba teka siapa??

opss3. bukan pakwe hana bukan bodyguard hana.

senyuman dia nie sweet. dan dia sedang mencari kekasih halal.

kui3. encik hafiz jangan mare.. heheh

ehh2. ada toyol sesat kat belakang tu. :P

yg nie pulak. err ntah la. tak tahu siapa.
main snap je gmbar nie. hehe ;)
dia nie PENIPU! bukan tipu apa.
dia kata tak datang tapi aleh2 ada pulak batang hidung dia kat sini. huhhh
mcm nak gugup jantung aku. syyy jangan gtwu dia ea. ;)

ha the sweety is me. haha sweety la sangat.
hafiz cakap hari nie gua macam ELLA. haha
*perasan* :P

#sebenarnya seronok sangat tp ada suatu perasaan yang tak betul kat sini. hana can u stop feel somthing like that? perasaan tu tak betul. nasib baik ada yang pandai jaga hati hana nie. nak bergambar sesama pown siap panggil aku padahal aku yang tu tak kisah sangat. bergambar sbg kenangan tak kan aku nak marah kan?  pape pown thnx beb :')

sebab tu en. hafiz jadi demo utk aku bergambar. biar mamat bontong tu ingat aku jenis sporting walaupown sebenarnya aku sedang menahan rasa. haisyy tapi dia cakap "suka seronok?" apa maksud dia? ahh abaikan la. tak penting mungkin. cuma si bntong nie kadang2 sengaja buat aku sakit hati. SENGAJA ! =..="

hana nak cakap something nie. sekarang masing2 semua dah 20 kan. aku cuba nak ubah cara pergaulan. tak nak bebas sangat. sebab masing2 dah nak kahwin dah. kalau dari sekarang tak ubah takut terbawak2 sampai ke kahwin. betul tak? 

tp yg pasti semalam sangat seronok tapi tu lah si bontong nie kena balik awal pulak. ;)

*k lah nak tolong ibu memasak nie. maklumlah dah nak kahwin kan. kena belajar memasak. nanti suami cari lain padan muka. puihh ! haha lambat lagi ok. selamat memasak ! :D

2 comments:

Lieya Von Jay said...

hana . mna satu bontong nya ?

asha hana said...

lieya : haha hana ada gtwu akak kan. tak boleh cakap dekat sini. public. :P

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome