rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 28 January 2013

aku penipu perasaan yang tegar ~

tipulah kalau aku cakap aku tak sayang. tipulah kalau aku cakap aku tak rindu. maaf ea. aku tahu kau kecewa dengan jawapan aku dan kata2 aku yang menyakitkan semalam. aku percaya dengan alasan2 kau. alasan2 kau kukuh. aku yakin cuma aku tak pasti tentang penantian kau. sanggup ke kau?

#alahai. sayang menyayang. cinta dikenang. penat la macam nie. tapi yang pasti aku dah dapat jawapan yang menunjukkan aku dah bebas bebass bebasss bebassss ~~ . amboi ada dengunnn. -..-

#nak pergi kelas dah nie. kebebasan termaktub. kau pown tak kisah kan. assalamualaikum. :)



No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome