rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 25 January 2013

buatlah sesuatu sebelum hati ini mati.

aku bagi peluang dekat kau utk kau jelaskan apa yang sepatutnya kau jelaskan sebab aku tahu kalau aku kat tempat kau aku akan mengharapkan peluang itu utk aku baiki apa yang sepatutnya kita baiki. aku tak nak dituduh sebagai perempuan kejam walaupown aku tahu hati aku hampir mati.

aku beri peluang utk kita jumpa tapi tak bererti aku beri peluang pada diri aku utk aku bukak pintu hati aku nie utk kau. maaf. bukti masih belum mencukupi. fb kau masih belum bersih. buanglah apa yang sepatutnya kau buang. tak kisahlah dengan budak kelas ke dengan junior ke. even dengan aku pown. buat apa simpan bg show dekat public buat tambah dosa je. kau kata kau akan jadi macam yang aku nak kan? aku nak tengok sejauh mana. jangan bila aku dah test macam2 kau pulak yang give up.

buatlah apa2 yang kau rasa patut utk ambil hati aku balik sebelum hati aku betul2 mati. syax pown boleh rasa aku hampir tawar hati. ya memang betul cakap kau. hati aku masih belum mati lg utk kau. tapi perasaan yang ada dah tak sama macam dulu. jangan salahkan aku. aku perlu cari hati aku balik. maaf. tapi jangan tunggu aku. sebab aku takut penantian itu hanya sia2. assalamualaikum.

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome