rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 19 January 2013

minggu praktikal~~

assalamualaikum w.b.t

setelah sekian lama baru dapat menjenguk blog tercinta aku nie. haiihhh penat weyh. prktikal malam. pukul 7 tadi baru habis syift. mcm mana la gamaknya nanti kalau aku jadi staff nurse kan? alahai. tapi penat2 pown tangan nie masih lg nak menaip kan. rindu pada blog nie. rindu pada follower yang tegar. haha

ok. memandangkan dah final year kan. so staff nurse staff nurse kat wad, pengajar2 a.k.a CI ktorang expected ktorang dah bayak ilmu kat dada weyhhh. tu yang gelabah nie. tak lama lagi management. aduhh.

ok. minggu kedua aku masa praktikal kan. CI aku a.k.a my lovely2 mother. dia pernah jadi koordinator aku selama 2 thn 1/2 daaa. haa dia ada ajar cara nak masukkan branula. pakai tangan masing2 kot. sakitt weyyhh.. ok chopp. tahu tak apa menatang jadah tu? jarumm daaa. korang pernah masuk wad? haa jarum yg kat tangan utk masuk ubat dengan air tu.

jom scroll ke bawah.

|
|
|
|
|
|
|
V

plez, don't try to do this at home. haha


tengok. sanggup gadaikan tangan sendiri semata2 sebab nak belajar.
terharu tak terharu tak. haha

aku sedang mencari urat kak chitra utk menjadi mangsa seterusnya.
hahhahahahahh (gelak jahat).
kak chitra muka nak sempoi je. heheh prktikal dengan dia nie aku jadi pandai.
sebab dia memang pandai. awesome. :D

#dua hari terakhir minggu last aku kerja malam. time tulahh masalah datang. alahai
kecoh punya staff nurse. benda kecik dikecoh2 kan. puihh.
haa curious la tu kan. dah biar tu jadi rahsia aku dengan mmbr2 aku ok?

aduhai penat menaip. penat penat penat. nak tidur la.
dah topup balik waktu tidur aku yang diganggu oleh duty2 syift malam.
selamat malam. opss selamat tidur.

#pesanan pada ibu. ibu, sori tak dapat tolong masak.
mata asha dah macam panda kena tumbuk je nie. hehe i lebiu. ;)

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome