rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 1 January 2013

perasaan apakah ini?

perasaan aku berdebar bila mesej dengan dia? perasaan apakah ini?

jangan cakap yang aku masih masih argghh damn this feeling.

yang tangan nie gatal nak inbox dia pehal?

ya memang aku tak nak kau ganggu aku lg. *mulut tak sama dengan hati*

boleh ke aku tipu perasaan ini? ALLAH bantu aku.

ehh dari tadi yang jantung aku nie laju semacam pehal?

salah siapa? salah diri sendiri pergi inbox kan.

cari maut. padan muka. tak serik2. =..=

#ingat hana. kalau dia call jangan angkat jangan angkat. *ingatkan diri sendiri*.
harap2 dia tak call. sebab tangan aku akan selalu cepat sangat nak angkat bila nama dia naik.
aku penipu yang tegar kan? berdosa ke? tak pe tipu sunat.
dapat la dosa kecik sebab tipu perasaan sendiri. :(

#pada korang2 yang kenal dia tapi dah terbaca entry nie jangan bagitahu dia OK !

dia tak bersungguh. aku benci dia. benci ke?? =..=

2 comments:

Iqa Syafiqa said...

perasaan yg tak psti . . . . =)

asha hana said...

betul. perasaan ini tak pasti. so mcm mna nak pastikan perasaan ini betul ke tak? :'(

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome