rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 6 February 2013

apabila adik berkata-kata~~

assalamualaikum

ketika dalam perjalanan pulang dari menjemput my little brother from school. amboi. dah macam bahasa rojak dah aku tengok. tapi tak apa. janji korang faham ea dok??

aku: arip, akak rasa akak dah jatuh cinta la dengan ikram. akak nak kawen dengan dia. ok tak?
adik aku: tak ok.

haa curious la tu kan siapa ikram. layan cerita Setia hujung Nyawa tak? scroll ke bawah.
|
|
|
|
|
V

haa nie la dia. Hairul Azreen. hensem kan? omeyy angatt.. :P
aku je minat dia. berangan. dia bukan kenal aku pown haha
opss sori abam Aaron Aziz. awak dilupakan bt sementara waktu :P

ok continue perbualan....

aku: kenapa arip tak suka?
adik aku: dia tu bangsa keling. *opss sori. adik aku tak faham apa2. mungkin sebab hairul nie alaa2 mamak cket kan*. lebih baik kawen dengan K****** F****.
aku: (dengan kening berkerut, dengan muka tercengang) kenapa pulak?
adik aku: dia lg hnsem dr ikram keling tu.
aku: sebab hensem je ke? ikram hnsem apa?
adik aku: tak la K****** F**** lg hensem.
aku: (dia kalau dengar kompom kembang, dalam hati aku cakap la) dia baik tak? *dah kenapa mulut aku nie  tanya adik aku soalan bengong nie?*
adik aku: baik. kita suka dia.
aku: mana arip tahu dia baik? -..-
adik aku: kita tahulah.
ok motif dr cerita nie. geram pulak bila adik aku yg kecik tu cakap macam nie. ehh rasa nak bom je si malaun tu tw. macam mana aku nak bg peluang dekat org lain utk mengisi kekosongan hati yang lara nie. amboii ^^ haha

ok. aku ada idea. aku nak cakap dekat arip yang si malaun tu jahaattt sangat3. haisyyy then biar adik aku tak suka dia. amacam?? hahahhaha *gelak jahat* -____-

memang dia jahat. sebab dia dah curi hati aku dan bunuhnya dengan kejam. dia sangat kejam. !
ok jom lihat hobi adik aku yang comel nie. hanya mahu sharing :)

haa mesti korang ingat kek kan? lapar letteww.

tu diaaa.. kumpul pemadam bebanyak. katanya nak lawan la hape la
macam aku zaman bebudak dulu. ;)

4 comments:

hafiz hafizol said...

Ikram ex Ersalina.. haha :p

asha hana said...

haahha yeahh. hanya ex. tp dia macho.... awesome !! :D

Carlos Santiago said...

errrr...xknal pn mereka.

asha hana said...

owhh tak kenal ea. pelakon la. :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome