rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 6 February 2013

dah tua kena pandai masak. !

assalamualaikum w.b.t

"kau tu dah tua kenalah pandai masak." haa tu diaaa. bila ibu sudah berbicara. amboi. ada betulnya jugak apa yg ibu cakap kan tu. sampai bila?? haa tu yang aku belajar masak nie. tp the word of "TUA" tu yang tak tahan tu. aku baru 21 kot. hahha 21 pown dah boleh fikir pasal kawen la der. jangan perasan muda ok? 

menu utk hari nie. jeng jeng jengg. kuah asam pedas. perghhh perfectoo....

oh mann. gambar dalam kuali je aku amik.
panas lg tuu..

menu dua hari lepas pulak aku masak sotong masak kicap. sedapp wooo. tp gambar tak ada lah. telan air liur je la ea. :)

#disebabkan hari ni aku menjadi suri rumah tangga yang berjaya dan ibu pergi ke pasar menemani nenek, so sebab tulah masak agak lewat. pukul 4pm baru siap. beserta dengan cencaluk.. perghhhh. korang makan tak? sedap weyyhh.. rugi tak makan.. ok then. selamat menjamu selera. :)

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome