rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 11 February 2013

kenduri dan interview? -..-

assalamualaikum w.b.t

ok. 3 hari dua malam aku dan adik aku bermalam di rumah cik wa iaitu makcik aku. sebab nak tolong utk kenduri akikah adik sepupu aku yakni anak cik wa la kan. penat weyh. aku cabut rumput sampai ibu ckp lepas nie boleh cabut rumput dekat rumah pulak. haha

ok then pada hari knduri pagi tu aku potong buah mangga muda. sumpah keras sampai aku ketuk mangga tu menggunakan lesung batu. hebat tak hebat tak? kejang tros tangan aku. haha

tangan siapakah ini? nak ketuk mangga nie semata2 nak buat
paceri mangga buatan ibu. ;)


haa ini ibu aku. yang dalam periuk tu mangga yang aku
potong tadilah. 

wanita2 ini yang mampu memberi senyuman termanis. haha
tapi masih tak cukup forum. cik wa aku busu aku nenda aku adik perempuan aku
tak ada dalam gambar nie. masih belum mencukupi
sorilah tuan rumah. gambar tuan rumah tak ada pulak. haha :P

dan ini err siapakah? haaa inilah pemilik blog nie.
wajah ini anugerah DIA :)

dan sesi interview bermula. haa cuba teka apakah? punyalah dedau aku. macam majlis semalam tu mjlis org datang merisik aku pulak. macam aku nie pengntin perempuan pulak. cuma ini hanya pra. dah boleh prepare nie. bak kata mak andak la. haha si kapital K datang masa mjlis semalam. aku tak tahu ler apa yang pak andak ckp dengan dia sampai masa aku amik nasi semalam pak andak ckp dengan aku asha, masih belum lulus sepenuhnya lg. ALLAH, aku dah cakap dah. dia tu kawan aku je. payah nau nak faham.

yg si kapital K nie pulak mkin berani nak panggil ibu aku mak. ehh mengada. kan dah kena ngan ibu. "jangan hari ini cakap lain esok cakap lain pulak." padan muka. tapi aku tak boleh blah pak itam aku tu. "asal kau tak cakap dengan aku yang dok atas motor tu pakwe kau? klu tak aku nak gegau je dia." haha kelakar la. ibu cakap klu pak itam dah ckp mcm tu maknanya dia restulah tu. dah siap panggil ibu mak lagi.  -..-

haisyyy mcm mana aku nak bg faham kat dorang erk? yang aku dengan kau nie kawan2 je dulu? ini semua kau punya pasal. kan aku cakap jangan lebih2. yang menanggung segala persoalan dekat sini aku. geram3 ! tapi yang pasti semalam sangat penat. melayan kerenah kau. melayan segala persoalan. dan kerja2 membantu cik wa sampai aku tertido lama siot..tapi sebenarnya aku seronok ;). ALHAMDULILLAH segalanya berjalan seperti biasa. :)

1 comment:

I am Me said...

kecur air liur dehh.. hihi

dah join yg nii??

http://sogoodyetsobad.blogspot.com/2013/02/fabuloous-giveaway.html

http://sogoodyetsobad.blogspot.com/2013/02/22th-birthday-giveaway.html

http://sogoodyetsobad.blogspot.com/2013/02/first-birthday-giveaway-by-merah.html

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome