rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 25 February 2013

Maulidur Rasul 2013 :)

assalamualaikum w.b.t

salam maulidur rasul. salam ukhuwah. ini cerita hari jumaat yang lepas. baru nak update. ada perarakan dari stadium sampai ke masjid. dan setiap langkah kita berjalan kaki akan mendapat ganjaran pahala seperti yang dijanjikan oleh Allah. subhanALLAH.

kemain lg dak umai. riang dapat brgambar dengan aku. haha :P

ha tu diaa.. di mana ada mereka di situlah terselitnya wajah ayu ini.
aceceehhh.. ;)

ain, ika, aku :)

mus dan aku membuka topik tentang bilalah kita nak jadi macam tu sambil tu
mata terpandang ke arah perempuan bertudung labuh.
mus dan ain cakap aku dah ada ciri-ciri dah. pakai inner dalam siap stokin lagi.
ALLAH. semuanya bersebab. pakai stokin sebab takut kaki melecet.
pakai inner dalam pulak sebab baju aku jarang.
ain mulut celupar. "sekali dia cakap sudi tak kau mengahwini aku."
tettttt. choi mulut tu ain woii. -..-

aku pown tertanya-tanya jugak bilalah nak dapat hidayah nie. WALLAHUALAM. :')

FADILATU HASANAH ZAINAL.
milik ibu dan ayah sepenuhnya.
salam maulidur Rasul :)

#dalam masjid aku dengar ceramah ustazah jemputan. tiba-tiba hati ini merindui nabi junjungan kita RASULULLAH S.A.W. jom selawat ke atas baginda. 


#bila dengar balik kisah2 baginda yang dahulunya terlalu banyak sangat dugaan dan cabaran tapi baginda tak pernah mengeluh walaupown sesaat. hebatkan ? bak kata uztazah jemputan tu, tak salah mencari harta dunia bahkan itu digalakkan tapi kita diwajibkan menyeimbangkan duniawi dan akhiriah supaya kita dapat kesenangan dan ketenangan. itu yang kita cari. *sebenarnya tak berapa nak ingat. tapi sikit lebih kurang lah nie,* oklah. assalamualaikum :)

3 comments:

ANISRAHIM said...

Salam maulidur rasul. Selawat dan salam keatas baginda nabi Muhammad swt ...

hafiz hafizol said...

:P

asha hana said...

ANISRAHIM salam maulud. selawat ke atas nabi :)

hafiz hafizol :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome