rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 12 February 2013

upah dan santai :)

assalamualaikum w.b.t

setelah penat membantu cik wa utk kenduri akhirnya dapatlah jugak upah utk penat aku dan adik aku nie. tak ada lah aku harapkan sangat upahnya. kang cakap aku tak ikhlas. hahaha gurau je cik wa. tapi aku memang nak sangat makan abc tanjung yang diorang cakap2 kan sangat tu. so semalam aku dah dapat rasa. boleh tahan la. terima kasih cik wa, cik murad, ibu, ayah. :)

sebelah kanan aku tu lah cik wa. sebelah kiri aku pulak busu dan ibu :)

bapak2 dan adik aku. fulamak. ;)


muka budak lapau. seperti biasa aku dan adik aku
pantang nampak camera :P

nie diaaa. budak2 comel. baju belang2 tu adik aku.
yang 3 org nya lg anak cik wa. comelkan mcm aku? hahah perasan :P

ok then. after that ktorang p shopping dekat giant. haiyaa manyak selonok maa. ok lah. nak kemas2 utk balik kolej sat lagi. TakNakBalikPenjara tuu. go go hana go. :(

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome