rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 23 February 2013

wedding saturday :)

assalamualaikum w.b.t

this is was my frst time keluar dengan syax dengan BF dengan kengkawan diorang. haa pergi wedding kakak and abang hamdi. 3 sekaligus. buat kat dewan weyh. mcm best je. tp tu la bajet kena masyuk bhaii. 

sebelum pergi wedding. perempuan melayu terakhir. kriok3. :D

aku kos lain tp melorat join kos lain pergi wedding.
pown boleh. dr bosan dok rumsis. lgpown bukan aku tak kenal hamdi.
hamdi pown kenal aku.
so tak ada yang haram pown kan? ;)

antara couple2 yang attend ke event nie.
yang berbaju merah bersongkok tu la adik pada pengantin. haha

nie syax dengan BF dia. kemain lg. :D

aku dan syax. dia selaku roomate aku jugak. :)

haa yang nie aku. sempat posing kan.
siapa tak kenal aku yang enterframe nie.
pantang nampak camera depan mata :P

#hari nie berfikir sejenak. dah besar sekarang dah pandai pergi wedding2 kan? kalau dulu mana nak pergi event2 macam nie. btw, wedding kakak2 and abg hamdi memang cntik. selamat malam guys. :)

2 comments:

tenku butang said...

sweeet orangnya

asha hana said...

tenku butang : hehe :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome