rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 17 March 2013

kisah hari ini bersama mereka :')

assalamualaikum w.b.t

dah lama aku harap aku dapat keluar dengan dorang. dah 3 tahun duduk serumah, tak pernah berjimba seperti ini. alahai. terima kasih kawan2. :D

nak tahu sesuatu? masa karoke tadi, banyak lagu yang aku nak dedicatekan utk dia depan2. bukan post2 macam dulu. tapi itu semua hanya memori. :)

inilah penduet lagu teman pengganti aku.
cik ain. at last. lepas gian.
aku si raper vs malique. :)

kami. terima kasih pada mereka. merekalah penasihat pada hati ini. :')

aku.
senyuman tidak menggambarkan hati.
sepatutnya hari ini hari kita. maaf. bukan sengaja.
tapi hati ini terlalu.... mohon kau mengerti. :')

hari nie aku harap aku masih belum terlambat untuk mengucapkan selamat ulang tahun kekasih. walaupown aku bukan orang pertama, tapi aku harap akulah orang terakhir dan list teratas yang ada dalam inbox kau. :')

sepatutnya hari ini aku ada kejutan utk dia tp sebab hati yang masih mengingati kata-kata itu sampai hari ini. terima kasih pada mereka yang sudi jadi penasihat cinta yang tidak berbayar. SelamatMalamKekasih. hanya mampu ungkapkan di sini.

#dan kau. aku tak nak jadi perosak rumah tangga oranglah. sebab kau, dia bermasam muka dengan aku. syax dah basuh kau pown, dah cakap dah aku ada siapa dalam life aku. tak faham bahasa lagi? TOLONG MENGERTI. sekian. :)


No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome