rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 10 March 2013

kalau kawan~~

kalau kawan dia tak akan panggil kau sayang dengan nada yang berbeza
kalau kawan dia tak akan layan kau seolah-olah kau kekasih dia
kalau kawan dia tak akan sanggup cari kau macam org gila lepas dia dapat tahu kau akan pergi
kalau kawan dia tak akan berani untuk sentuh hati kau lagi dan memberi harapan
kalau kawan dia tak akan sungguh2 explain pada kau lepas kau dapat tahu dia ada "cheat" belakang kau
kalau kau hanya sekadar kawan
kalau semua yang tersenarai dekat atas nie kau buat pada dia yang hanya kawan bagi kau
beri dia penjelasan yang kukuh dan jangan lagi melayan dia seolah-olah kau memberi harapan.
perempuan hati dia lain.
sekali dah terusik sampai bila2 akan tetap ada parut.

#kawan itu indah. tapi kalau kawan yang masing2 simpan rasa cinta itu pahit. nak diluah ibarat ada emas dekat dalam mulut. alahai. kejap lagi dah nak balik kolej. selamat petang. :)


2 comments:

hafiz hafizol said...

Meh kita kawan 2 plak hehe

asha hana said...

hafiz : meh la. kawan2 tu kan lg mengeratkan silturrahim sesama umat islam. haha :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome