rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 16 April 2013

akhirnya, KAMI.... :')

tak sangka. ALHAMDULILLAH. akhirnya. adat bercinta pasti ada pergaduhan kan. kali ini baru aku betul2 yakin yang hubungan kami ini bukan hanya di atas kertas. 15 april. semalam sebenarnya bukan tarikh keramat tapi hari bersejarah di mana hubungan yang terputus hampir setahun tu disambung kembali. amboi jiwang pulak kau nie hana.

yang ini. aku tak kenallah mamat ni siapa.
dah lah gemuk, bontong. haha
tapi....
aku pown tak tahu asal aku dup dap dup dap
setiap kali jumpa dia. -..-

yang ini pulak. sudah semestinya akulah.
milik ibu ayah sepenuhnya.
tapi aku nak bgtahu sesuatu nie.
aku harap bahagia ini kekal sampai bila2.
biarlah ujian berombak itu datang memukul kami
asalkan bukan disebabkan orang ketiga keempat ataupown ke sepuluh.
muahhahahha

#terima kasih utk semalam dan hari ini. kata dia. jarangkan berjumpa selalu. sebab dia tak nak kemesraan itu terbantut di alam perkahwinan nanti. insyALLAH. semoga ALLAH merestui. :') assalamualaikum. :)

4 comments:

Lieya VoN JaY said...

congrats . InsyaAllah bahagia sampai ke jinjang pelamin ^_^

hafiz hafizol said...

sy jugak yang single sedeh kan haha

syud abady said...

semoga bahagia ya ! :D

asha hana said...

@Lieya Von JaY : in sya ALLAH. :)

@hafiz hafizol : hahahha single tak bererti sunyi. :P

@syud abady : in sya ALLAH. semoga. :')

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome