rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 15 April 2013

anugerah, praktikal, gila-gila dan aku. :)

assalamualaikum w.b.t

bangun pagi terus ngadap blog nie. betapa pentingnya blog nie bg aku. kui3. ok. aku actually nak share something dengan korang nie. tergamamnya aku. terujanya aku. kak baby letak bedak dekat tapak tangan dia sbb nak sapu dekat muka makcik ni. tngok la nie.

cuba tengok nie. hanya dengan satu drop sahaja.
keluar tulisan ini. ALLAHUAKBAR.
beruntung kak baby.
bukan senang nak dapat anugerah mcm nie. :')

ok. bila dah datang perangai gila2 aku dengan budak2 aku, asal boleh semua ktorang sebat. janji boleh gelak puas2. dan bila aku nak belajar sesuatu utk diri aku, aku akan pastikan aku dapat capai. janji belajar. haha scroll ke bawah. 

nielah hasil dr kegilaan aku dengan kawan aku.
si syax. pakai inai je der. :)

nie tangan aku yang dicucuk branula.
since aku jadi student nurse,
aku dah kurang takut pada jarum. ^^
4 kali cucuk kauuu. hahah nak belajar punya pasal.

blood taking dari tangan cik ain.
akulah si drakula. erkk -..-

semalam going to pasar malam masjid tanah. dengan harapan aku tidak terjumpa dengan bayang2 hitam itu. tapi dalam samar2 itu, kenapa aku masih mencari? taklah. aku cari sebab aku boleh berlari bila bayang2 itu muncul depan mata. mungkin. T_T

najwa latiff?? siapa tu? tak kenal aku.
asal aku pakai tudung mcm nie je
ainan tasnim la najwa latiff la.
muka aku dengan najwa jauh panggang dari api. -.-

sambil tunggu makanan yang keras tu siap,
sempat bergambar.
photographer dia? junior aku berupa housemate.
thnx utk gmbar yang cntik nie ea Yaa. :P

#jangan salah buat keputusan hana. fikir apa yang terbaik. tapi sebelum kau fikir yang buruknya. fikirlah yang +VE nya. banyak kan? tapi macam mana cara nak lembutkan hati yang keras rentung nie? aku sendiri tak tahu ada ke penawarnya. minggu nie minggu osce bhai. wish us luck ea guys. tapi hari jumaat naik prktikal balik. bosan. tak apa lah. seminggu lebih je lagi. :)

4 comments:

9n0L4 said...

bakal jururawat ke ni. hee. :)

asha hana said...

yup. in sya ALLAH.:)

tenku butang said...

alamak.. teman takut jarummm..

Haiiiii..Cakkk!!
done follow sini no. 258
sudilah kiranya follow me back yea..
he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

http://tengkubutang.blogspot.com/

dan my 2nd blog
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

asha hana said...

tenku btang : haha hana pown takut tp kena biasa kan sebab kena face dengan patients. :)

# hehe hana dah follow tenku butang. keep in touch ! :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome