rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 30 April 2013

Bara ~~

hye3. pernah dengar lagu bara tak? awie yang nyanyi. haa lagu nie bontong aku pernah dedicate kan lagu nie utk aku. dah lama dah. zaman muda2 dulu. haha macam sekarang dah tua pulak kan? :P
sumpah i miss him weyh. tak tipu. haisyy tu yang dengar2 lagu terdengar pulak lagu nie.

layan lah video nie. siapa yang tengah berbunga-bunga.
siapa yang tengah bersedih pown boleh layan jugak. kui3.

semalaman ku tak lena. bayangmu menjelma.
rindu semakin menyala bagai gelora di dalam dada.
kini baru ku sedari, cinta bersemi.
berputik di ranting hati.
bahagia kan menanti dua sejoli
dalam ikatan kasih yang terpatri.

#kalau kita ingat balik memori lama, kita pasti akan tersenyum sendiri. walaupown kadang2 pahit tu ada, tapi yang manis itu la yang berbekas di hati sampai hari ini. ASSALAMUALAIKUM :')

2 comments:

hafiz hafizol said...

suka lagu ratuku :)

asha hana said...

hafiz? lagu ratuku best kan? :) hana pown suka. :D

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome