rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 27 April 2013

minggu managemant dan future. :')

assalamualaikum w.b.t

ya ALLAH. rindunya aku pada blog nie. rindunya aku pada family aku. rindunya aku pada si dia. rindunya aku pada kucing2. dan ada kucing baru dekat rumah nie. COMEL siott !! haha :')
penatnya beb. dan horeyy !! praktikal dah habis bro tp haisyy. final dan LJM sedang menanti weyh. takut gua bhaii. takut. alahai. lagi dua bulan aku bakal tinggalkan kolej "TERCINTA". kui3.

dalam minggu management dekat hosptal besar melaka nie banyak yang aku dapat belajar. terima kasih pada puan jamaliah ali dan puan farani utk semuanya. ALHAMDULILLAH. akhirnya minggu management dah lepas. dan pada puan haliza: malunya dengan puan. biar kita2 je ok. pada puan jamaliah: insyALLAH. kalau dah sampai waktu, saya tak akan lupa puan. ;)

sedang kita bergembira, ada yang sedang menitiskan air mata.
ALLAH, maaf. aku hampir2 lupa diri. T_T
*classmate aku yang nakal tapi insyALLAH kamilah yang akan berjaya
satu hari nanti* ;)

management bersama mereka. ;)

kek sumbangan dari ika kecik. sedap ^^

di C4. gabungan syift pagi dan petang. :v

utk sister dan staf2 di wad. terima kasih utk semuanya. :')

bila gila2 dah datang. haa praktikal kat makmal komuniti.
sempat kauuu berposing. :D

gadis ayu. senyum mu menawan. acecehhh. hahah ^^

hadiah dari tangan puan jamaliah. banyak pesanan dia hari ini.
saya tak akan lupa. :')

#dan pada kau. mereka sedang doakan kita. jangan rebah hari ini. kerana esok sedang menanti. tapi aku. jangan risaukan kemarahan ini sebab aku sedang mengikut rentak kau. moga2 aku kuat. moga2 kita tabah. walaupown hakikatnya malam ini seperti ada sesuatu yg tersekat dikerongkong. selamat malam. :')

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome