rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 1 April 2013

sabarlah HAWA~~

sabar hana. sabar hana
berapa hari lagi. tak lama je lagi
hanya beberapa bulan sahaja
fokus pada management, fokus pada LJM, fokus pada final
bila kau dah berjaya, jangan toleh ke arah belakang lagi
sebab di belakang tu ada jalan berliku yang kau dah berjaya tempuhi
bersyukurlah kerana kau kuat dan kerana kau masih berdiri teguh hari ini
lupakan segala peristiwa pahit miung tu.

dan hari ini sejarah berulang
dan ini makin menguatkan perasaan amarah yang masih ada
sabar sayangku, hawa seperti aku
anda semua kuat
jangan rebah sekarang
kerana esok sedang menanti kita
sedarlah bahawa kita juga punya silap
silap dalam menilai kaca dan permata

#ADAM. bersyukurlah kerana anda semua cukup beruntung. dapat perempuan setia tapi masih mencari tempat penghilang bosan. tak kesian ke pada mereka sang hawa, terlalu setia tapi dibodoh-bodohkan. mereka bukan sengaja mencari salah awak2 semua wahai adam. tapi mengertilah, hanya secebis pengertian. fahamilah mereka. kalau mereka setia untuk awak yang mungkin bakal jadi sang imam pada sang hawa, kenapa awak tak boleh melakukan perkara yang sama? betul kata orang. kalau hari ini dia buat kita mcm boneka, tak mustahil dia akan buat lagi. fikirkanlah. sebab tu susah kita nak gapai bahagia tu. satu dosa kalau kita menyakiti hati orang tak kisahlah siapa pown dia. ingat balik semua kenangan manis dan janji awak semua pada mereka. sebelum mereka betul2 melangkah pergi. salam maghrib. :')

dan aku.
wajah ini terserlah keceriaan diwajahnya.
nampak kan?
tapi tersimpan beribu rahsia hati. mungkin.
hana hana hana hana.
kan aku dah cakap. kau nie degil.
jangan stress. doktor cakap apa hari tu? haisyy -..-
nasib baik kau boleh tahan sakit kepala kau tu pagi tadi.
kat hospital pulak tu. tak pasal2 admitted kejap lagi.
kalau tak, siapa nak angkut kau kalau kau pengsan nanti?
dengan badan sakit2 tak habis2 lagi.
esok tolong jangan sakit lagi.
nak buat BLS kot esok. tolong beri kerjasama ea sayang. :)

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome