rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 24 June 2013

ALHAMDULILLAH. akhirnya. :')

assalamualaikum w.b.t

at last aku dah jadi penduduk ayer molek semula. setelah penat berhumpas pulas dekat kuim tu. tapi ada sesuatu yang tengah sarat di fikiran. hati aku pown memang tak berapa nak sedap dari hari tu lagi.

ujian datang bertimpa2. siapa sangka usaha aku membuahkan hasil selepas 3 tahun. ALLAH, terima kasih. kpd ibu, ayah, abg, adik2, semua big family aku, kawan2 aku, my beloved CI and lecturer dan khairul faizi. terima kasih kerana mendoakan. atas berkat doa mereka. :)

pada atuk. asha tahu atuk gembira dengan kejayaan ini. ALHAMDULILLAH. asha tak hampakan imipan atuk. pada arai, aku lulus bro. aku tahu kau mendoakan aku dari sana. terima kasih, :')

saat2 happy aku, aku masih berharap yang dia ada untuk berkongsi kegembiraan ini. i miss him every single time. tapi sebab hati aku nie dah tak mampu nak tahan rasa sakit hati. kenapa? tanya diri sendiri kenapa.

#3 hari. dah 3 hari pinggang aku masih lagi sakit. aku tak tahu sama ada kesan dari cerek air yang besar jatuh kat belakang aku hari tu atau aku terlampau buat kerja berat masa dalam wad last week. duduk bersandar tak sakit. tp bila tak bersandar tak sampai 5 saat dah sakit. member aku suruh pergi x-ray. tapi rasa macam tak la teruk sangat. nak pergi berurut takut sakit. alahai. doakan pinggang hana tak ada pape ea. ASSALAMUALAIKUM :)

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome