rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 2 June 2013

dear blog. :')

assalamualaikum w.b.t 

dear blog, sorry for all. terlalu lama aku abaikan kau. terlalu lama aku tak luangkan masa bersama kau atas sebab2 yang tak dapat dielakkan, aku sibuk dalam persiapan LJM. i miss u every single time my dear blog. 

dear blog, sementara ada masa. aku nak pinjam kejap utk aku luahkan apa yang aku lalui selama kau tiada di sisi sayang. :')

ayuh kembali ke sekolah ayuh. ^^
sukaneka utk nurses day. berpakaian sekolah. sekian. -..-

HAPPY NURSES DAY.
pertukaran hadiah sesama classmate.
cantik kan? warna fav aku pulak tu.
daripada hazwani ali. terima kasih sayang.
walaupun tanpa rancang. kenangan. :')

#dan pada kau. siapa cakap aku tak kisah pasal kau? setiap saat aku rindu kau. kalaulah boleh, malam nie aku nak call. tp entahlah. alahai. blog, hanya kau yang faham aku. :(

#LJM. here i come. aku takut. tolonglah ada dekat sini beri semangat pada aku. atuk, rindu. doakan asha dari jauh ea. asha mintak maaf kalau asha tak dapat nak tunaikan harapan atuk. arai, rindu kau. doakan aku jugak ea bro. 

leganya hati. semoga esok masih ada. masih ada. dan masih ada. ALLAH bantu hamba. ibu, ayah, abg, adik2. restu perjalanan asha dan jugak LJM. semoga tiada yang gagal bila tiba saat itu. ASSALAMUALAIKUM. :')

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome