rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 16 June 2013

farewell dk 2 2010 :')

assalamualaikum w.b.t

siapa sangka aku akhirnya berjaya sampai kemuncak. dan siapa sangka group kami yang nakal nie diraikan walaupun tidak la semeriah sem2 lepas sebab semuanya berpraktikal. terima kasih pada exco2 PSK sanggup arrange kan semuanya utk kami.

13 Jun 2013. persembahan dari kami. kau sahabat kau teman. berlinang air mata. aku terlalu rindukan dia. dia yang jauh telah pergi tinggalkan kami. arai. sungguh. kau tak ada galang ganti.

telah tiba saat waktu kau tinggalkan kami
kerana takdir yang Maha Esa telah menetapkan
sedih rasanya hati ini bila mengenangkan
kau sahabatku kau teman sejati

tulus ikhlasmu luhur budimu bagai tiada pengganti
senyum tawamu juga katamu menghiburkan kami
memori indah kita bersama terus bersemadi
kau sahabatku kau teman sejati

sudah ditakdirkan kau pergi dulu
di saat kau masih diperlukan
Tuhan lebih menyayangi dirimu
ku pasrah diatas kehendak yang Esa

ya ALLAH, tempatkannya di tempat yang mulia
tempat yang kau janjikan nikmat utk hambaMU
sahabatku akan ku teruskan perjuangan ini
walau ku tahu kau tiada di sisi

perjuangan kita masih jauh beribu batu
selagi roh masih dijasad hidup diteruskan
sedih rasa hati ini mengenangkan dikau
bagai semalam kau bersama kami

moga amanlah dan bahagia dikau disana
setangkai doa juga Fatehah terus kukirimkan
moga di sana kau bersama para solehin
kau sahabatku kau teman sejati


#14 Jun 2013 aku jumpa dia. lepas rindu aku. lepas nie aku dah jauh. kena tunggu aku ada transport sendiri baru dapat jumpa dia lagi. sebenarnya banyak yang aku nak ceritakan pada dia. sebab aku kejar2 masa. terlalu banyak cerita duka sepanjang kau tak ada. apa2 pun. ingat tau pesan aku. btw, i will miss u dear fren. :’)

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome