rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 12 June 2013

konflik. -_-

assalamualaikum w.b.t

salam maghrib guys. gua baru lepas berperang. war for future. sekarang hanya tinggal doa dan tawakal. seterusnya aku berserah pada yang ILLAHI.

KONFLIK. kenapa aku dilahirkan dan ditakdirkan menjadi seorang perempuan? ALLAH hidupkan benih2 dalam rahim ibu. wujudnya aku utk menjadi yang terbaik sbg anak ibu ayah. DIA tahu apa perancangan terbaik utk aku.

kalau tak tahu apa yang aku sedang buat, jangan cuba nilai dan pertikaikan. aku dah penat menjaga hati sampai hati sendiri terusik tiada siapa pown yang amik peduli. kiri kanan kawan tapi ada yang lebih memerlukan. semoga aku tidak tersilap langkah dalam membuat keputusan. :')

#bila aku dah keluar dari sini, aku akan bebas dari belengu nie. saat itu yang aku tunggu. walaupun pasti aku akan rindukan dia pada si kekasih hati. selamat malam dan selamat menempuh hari esok. ASSALAMUALAIKUM :)

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome