rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 10 June 2013

saat saat terakhir. :')

assalamalaikum w.b.t

perancangan masa depan tu memang perlu. tapi kadang kadang benda yang paling kita takut apa yang kita rancang tu tak ada dalam masa depan kita. 12 JUN 2013. tarikh keramat seperti sedang berperang di jalan ALLAH. ya. demi masa depan. Lembaga Jururawat Malaysia. please be nice to me. :")

profesion of nurse. bukan senang nak jadi nurse. mampu ke aku. alahai. 

lepas nie. aku dah tak ada dekat sini. kenapa ea. malam nie. aku rasa lain. padahal tak lama lagi aku dah bebas dari kolej. pergh nak menangis pown ya jugak nie.

dia. memang la senang dia cakap. "tak apalah. nanti orang datanglah rumah." berani ke nak jumpa ibu ayah dari masjid tanah tu ke ayer molek? jauh kot. semata-mata sebab nak jumpa. aku yang takut derr.

aku nak jumpa saat2 terakhir. macam nak pergi mati pulak aku nie kan. itu yang aku fikir. siapa tahu apa yang ALLAH sedang rancangkan utk kita. ALLAH, tolong jaga hati kami dari berpaling. :')

#sumpah aku takut. aku takut hampakan ibu ayah. aku takut. aku tak mampu tunaikan harapan atuk. aku takut. pada mereka yang aku pernah buat salah, maaf atas semua. halalkanlah apa yang tak sengaja tu. semoga aku peroleh ketenangan ketika dalam dewan peperiksaan tu nanti. selamat malam. :)

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome