rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 25 June 2013

sanggup :')

sanggup aku pergi lawat ayah dia dekat wad hari tu berkali2 semata2 sebab entah bila lagi dapat jumpa walaupun ayah dia tak kenal siapa aku. sanggup aku suruh ibu ayah amik aku dekat kuim lambat sikit hari tu masa aku dah last semata2 sebab aku harap dia nak jumpa aku walaupun sekejap. sanggup aku tahan mata malam nie sampai ke pagi semata2 sebab nak tengok dia online lagi ke tak. semuanya bersebab. lepas nie aku harap semua nie tak akan jadi sebab untuk aku tahan rasa sakit merindu nie lagi. semua akan berakhir bila perempuan dah berhenti berharap. ASSALAMUALAIKUM :')

#tomorrow. kuantan. here i come. dan mengingatkan diri sendiri jugak. bukan semua benda boleh dibeli dengan kata2 maaf. TakeNote. :)

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome