rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 26 June 2013

world war Z :)

assalamualaikum w.b.t

today is the best day walaupun tak ramai yang dapat attend reunion DK2/2010. world war Z. cerita dia best walaupun agak sedikit bosan. tapi terkejut banyak maa sama itu zombi. rawrrr.

berjimba itu memang sudah menjadi hobi apatah lagi semua kaki enterframe. kui kui kui. :D

hey ladies jangan mau dibilang lemah.
gadis2 ini bakal bergelar STAFF NURSE. in sya ALLAH :)

dia nie kawan gila2 gua. kalau nak berjimba cari dia.
confirm dia boleh teman. haha :D

sambil tunggu budak2 laki lain sampai.
sambil tunggu waktu nak masuk panggung.
kami memang suka berposing. sekian. :)

walaupun tak ramai yang berjimba. tapi cukup memeriahkan suasana.
sampai dalam wayang pun ktorang yang conquer.
tapi kalau lebih ramai lebih seronok. alahai.
maklumlah. ramai yang jauh2 ramai yang tak ada transport.
aku pun tumpang orang. haha ;)

I am for u. HIM.
gaduh2 baik. itu yang aku suka dengan dia nie.
cara dia. entahlah. susah nak dirungkaikan. haha <3

dan aku. milik ibu ayah. masih dalam dilema nak cari kerja apa.
dan aku jugak berharap aku masih lagi bernafas utk hari esok dan esok :')

#wahai pinggang. tolong jangan mengada-ngada sangat. pinggang aku nie je la satu2 yang aku ada. selamat malam. semoga esok masih ada. :)

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome