rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 26 July 2013

aku ingat dia dah lupa :')

malam nie malam mengimbau kenangan2 lama. tiba2 je dia send gambar hadiah dari aku. masih lagi ada dalam simpanan dia. ya ALLAH lajunya jantung aku. sakitnya kerongkong aku. nak menangis ibu aku ada sini.

first song yang dia dedicatekan untuk aku. dan jugak ringtone untuk dia.
so setiap kali dia call, lagu ni yang akan keluar. :)

yang ini. frst song aku untuk dia.
aku cuba ingatkan dia tapi tak sangka dia tak pernah lupa. :')

#aku tanya kenapa tiba2 macam nie? jawapan dia. biasalah. kalau simpan lama2 jadi busuk. itulah yang jadi pada aku. busuk menahan rindu. ALLAH, 19 hari sahaja lagi. masih adakah saat seperti dulu? aku tak nak terlalu berharap. tapi sungguh itu yang aku nantikan dari dulu. ASSALAMUALAIKUM. :')

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome