rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 6 July 2013

api2 steamboat ^^

assalamualaikum w.b.t

selamat tengahari guys. housewife again. haha bukan nak mengeluh tapi terasa bangga pulak sebab aku berjaya masak asam pedas tanpa ibu dekat dapur dan hanya dibantu oleh si adik. kemas rumah done. basuh baju done. sidai baju done. so update blog je belum done. ^^

api2 steamboat. orang asyik sebut je. at last dapat jugak aku merasa walaupun tak pakai duet aku. haha 

tu dia. sister gua. dia tukang melayan aku amik gambau semua. haha ;)

si gadis biru. senyuman tak menggambarkan hati.
hati yang dah kosong mungkin. :'D

daging + sotong + apa lagi. macam2 la.
ketam ada, kupang ada wahh excitednya aku. haha

yang nie pulak. cendawan ada jagung ada fish ball
bebola ketam macam2 la. haha promote sikit. 

tu diaa. nampak tak ketulan2 daging tu?
sedap weyh. cuba try. ;)

muka kenyang. erkkk ALHAMDULILLAH. ;)
syukran jazillan pada ayahanda dan jugak encik bos.

#ya ALLAH, banyak betul dugaan dan masalah. masalah tu datang dari kelalaian sendiri. rasa nak nangis je rasa nie. huwaaa. hantar resume by post tp tak pergi letak HR department dekat alamat. memang kena hantar lagi sekali la gamaknya. dengan resume2 kena print lagi sekali. duit habis kat sini je. aku lagi tengah kering kontang nie. dengan duit lesen bagai. dan hati aku nie. kenapa dah lain macam lately nie? dah macam kosong. kosong kosong. -_-

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome