rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 8 July 2013

assalamualaikum ramadhan :')

assalamualaikum ramadhan. lagi dua hari lagi kita bakal bertemu. adakah saat itu aku sempat merasa nikmatnya barakahmu ramadhan. atau ketika ini daun2 di syurga sedang menanti keguguran bermakna akan tiba ajalku? ya ALLAH. semoga aku sempat. sempat melakukan ibadahMU.


masih adakah maknanya ramadhan buatku untuk kali ini? aku masih berharap ramadhan kali ini mendatangkan lebih banyak makna walaupun aku tahu itu semua hanya harapan yang kosong. atuk, ramadhan kali ini tanpa atuk lagi. :')

tadi balik kampung kejap. teringat zaman kanak2. dekat situ aku berlari ke sana ke sini sampai tangan aku pernah barbalut. rindunya aku pada kenangan lama. rindunya. nak bermain kejar2 dengan....mereka.

aku takut. ramadhan kali ini. macam mana? masih ada lagi ke saat2 gembira seperti itu lagi? atau aku hanya angan2 kosong. atau hanya aku sahaja berharap semuanya akan kembali seperti sedia kala? ALLAH. tolonglah kembalikan zaman itu pada aku. :(

dan masih ada lagi ke wishes seperti dua tahun lalu setiap kali berbuka dan bila tibanya raya? hana, stop dreaming.! dan akhir dari nota tangan ini. pada mereka2 yang tidak pernah lalui apa yang aku sedang lalui. tolong jaga saat2 manis itu jangan sampai jadi kenangan yang pahit. terima kasih pada pengalaman. kerana kau. aku bangkit hari ini. ASSALAMUALAIKUM :')


mohon kemaafan dari semua orang. sekiranya aku ada khilaf yang sengaja atau tanpa disengajakan. aku cuba perbetulkan mana yang kurang. mohon dimaafkan. semoga ramadhan kali ini lebih bermakna. in sya ALLAH. :')

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome