rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 24 July 2013

POETRY - bukan bererti aku sudah melupakan~

sejauh mana aku lari
aku tak mampu jadi penipu
penipu pada perasaan sendiri
setiap saat akan aku ingati
ingati setiap peristiwa itu

senyuman yang terukir
bukan bererti aku sudah melupakan
tp aku berharap dengan cara itu aku mampu melupakan
sebab kau tak mampu bantu aku untuk melupakan

aku tidak menyalahkan sesiapa
kerana aku hanya manusia biasa
aku bukan tuhan yang bisa menentukan semuanya
aku hanya bahagian kecil dari masa lalumu
yang hingga kini entah masih kau kenang
atau sudah kau buang jauh di pertengahan laut

hawa, tercipta engkau dari rusuk lelaki
bukan dari kaki untuk dialasi
bukan dari kepala untuk dijunjung
tpi dekat dibahu untuk dilindung
dekat jua dihati untuk dikasihi
engkaulah wanita hiasan duniawi

#aku sedang menghitung hari. menutupi kisah-kisah silam dengan selimut penyesalan. menghitung hari untuk tiba saat hati aku dimiliki. 22 hari sahaja lagi. andai aku diberi pilihan. aku memilih untuk lari sejauhnya biar aku dan kau tidak punya perasaan yang sama. kak aida, takziah kakak sayang. abah pergi menghadap ILLAHI. ALLAH lebih sayangkan dia. ingat. hana sentiasa ada untuk akak. :')

ASSALAMUALAIKUM semua. semoga esok masih ada. in sya ALLAH. :)

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome