rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 9 July 2013

dah lama aku tunggu !

assalamualaikum w.b.t

esok dah start berpuasa. yeay. so excited. yeah excited but the fact is my hearts feeling weird now. why? it's all because of u la. dah lama aku tunggu saat2 macam nie. berpuasa. kau wish. macam dulu2. mengimbau kenangan lama. selamat berbuka. selamat bersahur. blahh blah blahh. selamat hari raya. macam2 yang kau post.

yes! memang mulut aku lancang ungkap kata2 tu. tapi aku tak tahan. that's why aku cakap jugak. but u didn't stop me. yeah. memang kau tanya kenapa tapi dalam keadaan macam mana? pergi tengok balik punca2 nya dan tengok 'jarak'nya. why i feel like THIS! i don't blame u. i blame myself. sebab terlampau takut pada kegagalan. tapi aku gagal jugak. gagal pulihkan keadaan macam dulu.

dah tak guna dah aku cakap. it's too late. sebabnya apa yang aku harapkan tak kan jadi. dah lambat. sekarang nie. lebih baik aku jadi mcm dulu. sebelum kau kenal aku. aku rasa aku tak kan rasa mcm mana aku rasa sekarang. -_-

#but i'm really2 hoping ! hye2 bye2 guys. :(

2 comments:

Rosmiza Ali said...

Selamat menjalani ibadah puasa dik! ^_^

asha hana said...

@rosmiza ali kak, sori lambat pulak kita reply. selamat jugak. ahhah

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome