rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 15 July 2013

hari ini. :')

assalamualaikum w.b.t

hari ini. apa yang ada pada hari ini? 15 hb. lagi sebulan sahaja lagi. tapi apa yang kau harapkan tak kan menjadi cik hana. kau hanya berharap pada yang tak pasti. please WAKE UP idiot !

aku terasa. seperti aku merindukannya. aku tak tipu. adakah dia jugak merasakan benda yang sama? ALLAH. tak kuatnya aku. kenapa susah sangat nak kikis perasaan nie? aku perlu dia. tapi dia tak dengar. aku nak dia sama2 rasa apa yang aku lalui. tp dia tak kan tahu. ALLAH, sampaikan salam rindu pada dia. tolong hadirkan aku dalam setiap mimpi2 dia agar dia tak lupakan aku dalam setiap doa2 dia.

sebab tu aku cakap aku nak teruskan macam biasa. sebab ini yang aku takut. ada yang akan mengganggu. macam apa yang berlaku pada aku. ada yang ingat aku FREEDOM. sebab tu tak jenuh2 nak try. kalau aku cakap aku TAKEN takut dia pulak cakap dia FREEDOM. takutnya. alahai. kak aida pown tanya aku dengan dia mcm mne. aku cakap ok je la. kak aida aku dah anggap mcm akak aku sendiri. :)

SUBHANALLAH. mata aku masih dalam keadaan yang sama dan aku rasa keadaan jadi lebih teruk. sweet dream dearest. "HAPPY MONTHLY SARY" :')

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome