rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 27 July 2013

how can people respect you if you don't? "nasihat" untuk puteri awani??

assalamualaikum w.b.t

aku nak cakap pasal hormat each other la. macam mana cara korang hormat orang erk? ikut umur eh? ke tengok bangsa apa? atau pangkat?

selama aku hidup dah 21 tahun nie. memang susah nak jumpa. hanya sebab umur tak jauh beza? aku nak tngok. kau hidup dengan masyarakat kat luar sana macam mana. macam mana orang nak hormat kita kalau kita pown tak hormat orang lain.

dan the latest nie. masih ingat pasal PUTERI AWANI?? video couple seminggu? aku tak tahu apa pasal aku suka tengok budak tu padahal mula2 annoying. tp serius dia memang comel. dan dia dah mohon maaf dah dekat blog dia pasal video tu. PUTERI AWANI <----- klik sini kalau nak tahu pasal apa yang dia cakap dekat blog dia tu.

ha berbalik pada tajuk asal. aku tak faham lagi sorang budak nie. penyakit IT semakin berleluasa sekarang. zaman dulu dengan zaman sekarang lain benau2. tadi baru kejap on keek. baru sign up. semata2 sebab nak tngok si awani. dan the word "batak" for awani? oh man. kalau korang tngok video nie -----> "NASIHAT" UNTUK AWANI?? korang akan fikir cpe yang act batak. hak orang kot. lantak la dak awani tu nak buat apa pown. sumpah aku cakap. aku salah sorang yang kata awani disguisting dulu. tp aku fikir balik itu hak dia. sebab kalau korang tahu mcm mana story mory mcm mne video dia boleh tersebar, korang akan jadi mcm aku. -_-

korang tengok. aku yang dewasa nie dah terjebak dengan dunia budak2. sebab apa? sebab aku menyampah dengan video budak yang bash dak awani nie ha. kadang2 kelakar jugak. nasib baik lah aku dulu tak terdedah sangat dengan dunia IT. hahah dik. akak nak nasihatkan nie. esok, kalau kau tngok balik video nie. kau akan nyumpah diri sendiri balik. itu normal.

#ehem2. dia ada keek rupanya. dan tngok following. kecik besar kecik besar mata aku. tengok followers tak ada pulak. maknanya? pandai2 fikir ! -_-

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome