rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 4 July 2013

i'm not afraid anymore :')

dulu memang ea aku takut. takut terima kenyataan. takut sejarah itu berulang kembali. takut pada perasaan sendiri. takut. langkah demi langkah aku hayun. untuk aku lupakan semuanya. bila aku sendiri nampak sesuatu walaupun aku sendiri tak pasti ianya betul atau tak, benda yang patut aku lupakan datang balik.

trauma nya aku untuk lalui semua nie. tapi aku cuba. bukan aku tak cuba. sebab aku pernah terkena. haha cuba tempatkan diri kau ditempat aku. switch kejap je. aku jadi kau. kau jadi aku. aku nak tengok kau mampu tak bertahan mcm mana aku bertahan sekarang.

tapi sekarang i'm not afraid anymore. dan berharap ianya kekal lama. kekuatan tu datang dari hati. datang dari pengalaman. aku dah bersedia. apa pun yang bakal jadi. i need the time to take a breath. take a breath.

#ya ALLAH, jauhkan aku dari semua mimpi2 ngeri agar aku tak bisa kecundang nanti. kuatkan aku saat aku sedang belajar berdiam dari banyaknya bicara saat aku dibidas. ASSALAMUALAIKUM :')


No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome