rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 5 July 2013

jangan cabar aku lagi !

setiap orang ada tahap kesabarannya kan. selagi aku mampu kawal aku kawal. bila tercetusnya kemarahan aku ke tahap maksima, masa tu tak ada siapa boleh hentikan aku.

jangan cabar aku lagi. kelembutan aku pun ada terhadnya. jangan sebab aku dah mula berlembut, ego aku dicabar2. 

jangan mimpi aku akan bidas seolah2 aku macam yang dulu. sampai bila aku nak hidup dengan api. itu yang aku fikir. sebenarnya ada sesuatu yang aku nak sangat twu. apa sebabnya kau selalu fikir aku layan kau macam "tu". padahal merajuk tu sifat perempuan. kita sambung balik pun dari hati bukan kerana terpaksa. rupanya layanan itu terkena pada yang disebaliknya. baru aku faham.

sekarang aku ada azam. azam besar. aku berharap aku dapat kerja di senawang. aku nak kembalikan balik apa yang telah hilang. ALLAH knows everything. semoga ALLAH merestui.

#pinggang masih lagi dalam kondisi yang sama. dan kau kau kau dan kau semuanya. tolong hentikan sahaja hasad dengki tu. aku sampai dah kering air mata menanti sampai bila. aku percaya satu hari nanti semuanya akan pulih. selamat malam. :')

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome