rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 30 July 2013

kucing kesayangan aku der !

assalamualaikum w.b.t

hallo people. haha mood aku hari ini kurang baik tapi saja nak hepikan diri sendiri. kalau tak siapa yang akan hepikan kita. ea dok??

ok. aku tak tahu kenapa aku sayang gila2 dekat kucing2 yang ada lah dalam dunia nie nak2 yang ada dekat rumah aku nie. one of the reason why aku suka kucing. sebab itu haiwan kesayangan RASUL kita. lagi satu kucing la haiwan paling comel sekali. :')

yang nie senior dalam rumah nie. nama dia pe'ah. dan digelar mak tiri
sebab dia selalu dengki si utih a.k.a snow white. tp dia memang suka jugak
mendengki kat adik2 dia yang lain. tp yang lain jantan.
utih sekor je betina. tu dengki lebih. haha.
cpe tu utih? scroll je kebawah. cte belum habis lagi. :D

yang nie makbul pulak. senior bawah pe'ah.
adakah dia bakal menggantikan jejaka malaya ayer molek
a.k.a syiro? siapa tu? sat ag aku cerita pasal dia.
die nie memang manja. asal mintak makan meleseh leseh dekat orang.
dan nie jugak pernah 'kitai' dak utih tapi utih kecik lagi.
belum nak jadi 'dara' lagi la. adehh abul abul. -_-

haa lepas abul datang uning pulak menyinari rumah nie.
aku rasa uning nie la yang paling tak pernah menyusahkan.
tp bab makan? dia no satu. tengok je la badan dia. mak aihhh.
dan dia nie kencing berak dalam jamban. ;)

kau tngok. pantang nampak bakul pantang nampak kotak.
si utih pown sama. alahai. tp uning dengan abul nie
digelar 'homoseks' oleh aku dengan adik pmpn aku. haha
asal erk? sebab si uning nie main2 dengan abul boleh pulak dia buat adegan lucah.
si abul pown dah macam betina tergedik2 lepas kena kitai. tp ibu aku cakap.
uning nie baru nak belajar. heheh :D

the little cat. nie la dia snow white yang pe'ah selalu dengki tu.
suci kan muka dia?? dia nie memang manja dengan aku.
dengan semua orang pown dia manja tapi kalau nak mintak makan.
time aku tengah main lappy dia meleset leset, duduk atas pangku,
tundukkan muka then pandang aku. tunduk muka pandang aku. hahaha siyes comel.
yang nie pown sama. kencing berak dalam jamban. mungkin.
sebab bila dia berak atau kencing dekat luar nyawa pasti terancam
oleh mak tiri. hahaha ^^

yang nie? arwah baik orangnya. nie la kucing yang paling lama. 7 thn.
syiro a.k.a jejaka idaman ayer molek.
adakah makbul akan menggantikannya? ya.
kucing jantan nie nak buktikan dia tak mandul dia akan pancut
bersepah sepah bila dia dah meningkat dewasa. -_-
tp dah tak ada dah. pergi meninggalkan yang masih hidup. :')

#jiran aku nak bagi sekor anak kucing parsi. ibu aku tak nak. aku tanya asal? jawapan ibu. kalau nak betul2 bela biar yang jalanan tu kita amik. tu baru betul2 bela. mulia hati ibu. memang betul pown. semua kucing dekat atas kucing amik dari jalanan nie. bela dari kecik. cuma syiro je amik dari baka sinchan. siapa pulak nie? haa nie satu2 nya kucing parsi aku. tapi dah buang lama dah sebab dia asyik mengandung je. dulu tak tahu cara macam mana nak mandulkan dia. memang dosa sebab dah langgar fitrah sekor haiwan. tapi janji ada baka dari dia tu dah ok. kalau nak anak dari dia tak payah bg ubat. senang. so tak salah rasanya. banyak sebenarnya kucing2 aku nie. cuma malas nak show gambar. haha ok guys. selamat berbuka. hana nak p susun kuih raya. bukan untuk juadah tetamu ok. awal lg kot. haa tp utk yang meng'order' la.

*dan lelaki kalau dah buaya buaya jugak. dah ada relay dekat fb masih nak menggatal. memang semua lelaki macam tu ke? nasib baik ler aku bukan jenis melayan. ehh sori. aku tak suka dicop sbg perampas or perosak hubungan orang. so suka hati nak cakap aku sombong kejadah bagai. ok? nak2 yang aku tak kenal nie. main sort je kat fb. ADA KOT yang macam tu. dan pada kau. kau saja nak bg aku sakit hati semalam kan? kenapa erk? padahal kau tak fren pown dengan dia kat fb. tp memang aku tahu niat kau. kan aku cakap. depan2 aku nampak. belakang2? suka hati kau. yang penting aku dah rasa 'kosong'. ASSALAMUALAIKUM. -____-

2 comments:

Lieya Von Jay said...

gaya tido terkangkang tu mcm kucing2 kak ^_^

asha hana said...

lieya : ahah akak pown ada kucing? mesti comel. ^_^

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome