rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 20 July 2013

lost temper again !

assalamualaikum w.b.t

yes. today i'm lost temper again. aku masih lagi dalam proses pembelajaran menahan diri dan cuba untuk mengawal temper aku. tp gagal lg. betul la orang kata susah nak jadi sesuatu yang kita tak biasa.

im trying im trying im trying ! SUBHANALLAH. maaf pada mereka yang aku dah tertinggi suara tadi. tak sengaja. aku cuba jadi yang terbaik. sungguh.

inilah aku. perempuan yang banyak khilaf dan cuba memperbaiki diri. bukan nak tunjuk baik apatah lagi untuk tunjuk hipokrit. aku cuba. tapi jangan condemn aku bila aku cuba jadi yang lebih baik. aku perlu dibimbingi. sebab aku tak kuat lakukan seorang diri. :')

kaki aku. hematoma again. punca tidak diketahui. dan hematoma itu besar seperti kena tumbuk. mula2 tak perasan pun timbulnya hematoma tu. tiba2 gatal dan terasa sakit bila tekan. aku tengok. ya ALLAH. mana datang nie? besarnya. T_T. macam2 hal lah kan.

ibu ayah. lagu ini khas buatmu. tetiba kan? dengarlah.
tenang menusuk dalam kalbu. :')

#mana aku dapat tahu pointer kau, tak perlu kau tahu. yang penting teruskan lagi. nak berjaya jangan mengeluh. aku cakap macam nie, bukan sebab aku dah qualified tp sebab aku nak kau sentiasa wake up. walau keadaan kau sesusah mana sekalipun. dont ever give up sebab kita sendiri yang mencongak masa depan kita. dan aku. agak kepelikan di sini. kau ada save my link dekat dalam lappy kau ke? sebab aku dah private kan rasanya link aku. dan aku even di condemn sekalipun. aku tetap berterima kasih. terima kasih pada yang memberi aku masalah. sekarang aku dah nampak siapa yang sudi kongsi susah senang dengan aku dan siapa yang condemn aku saat aku lalui kesusahan seperti ini. ALHAMDULILLAH. :)

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome