rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 5 July 2013

nightmare become reality :')

siapa cakap lepas dah habis study aku tak akan ada masalah. dan aku cuma perlu cari kerja je. TAK. masalah aku banyak. tak nampak pada zahir. aku bukan lahir atas dulang emas. aku perlu usaha semuanya. dengan pinggang aku yang selalu meragam. itu luaran. dalaman lagi. kau tak tahu. tak ada siapa tahu.

masalah tu semua orang ada. kau aku atau sesiapa. tak kira la kita di kedudukan mana sekarang. cuma apa dan cara kita selesaikannya. aku tak merungut jadi kau pown jangan merungut dengan ujian yang ALLAH dah bagi pada kau.

kalau malam tadi mimpi itu benar2 jadi kenyataan, apa kau ingat aku akan bersorak gembira? setiap kata2 yang keluar dari mulut kita, banyak yang berjaya tinggalkan kesan dalam hati. sebab tu aku usaha bicara lembut walaupun agak janggal. :)

dan terima kasih atas nasihat. sukanya aku bila kau nasihat aku macam tu semalam. dah lama. dah lama aku tunggu saat tu tiba lagi. saat terakhir kau nasihatkan aku masa kita sama2 dekat kolej. terima kasih. aku tahu memang kau tak suka. tapi aku buat sebab aku nak tengok kau boleh tak nasihatkan aku macam dulu lagi. :')

aku cakap i'm not afraid anymore. itu semua sandiwara nak sedapkan hati sendiri. padahal malam tadi kencang perasaan aku untuk tunggu apa yang bakal jadi. hanya sebab badai berombak kencang, kau jadikan mimpi sebagai kenyataan. ya ALLAH. tak kuatnya aku untuk terima semua nie.

#adakah kita masih perlukan masa untuk mencongakkan kematangan kita? kalau kau perlukan ia, aku beri kau masa. dan dalam masa itu tiada jejak aku. itu pun kalau kau masih perlukan atau semalam betul noktahnya? in sya ALLAH aku cuba kuat. untuk kau. :) walaupun sebenarnya aku nak tergelak malam tadi dengar dia bebel mcm2. tp tkut kena marah diam je la. syyy ^^ yang pasti air mata aku bukan lakonan. :')

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome