rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 13 July 2013

oh my eyes T_T

assalamualaikum w.b.t


see condition mata aku mcm mne? serius sakit gatal mengenyau. aku tonyoh2 sampai aku puas. disebabkan tu melecet sekeliling mata aku nie. apa lagi aku nak buat? bila aku letak eye mo. ya ALLAH. pedihnya. dengan pinggang aku lagi. macam2 kan? bila aku kenyit mata pown dah sakit.

ayah marah. mata tu bukan boleh bawak main. ya. kalaulah boleh dibuat pilihan. aku memilih untuk jadi buta. aku nak tengok siapa yang sanggup terima aku seadanya dalam keadaan aku yang buta. tapi aku xnak. sebab aku tak nak menyusahkan sesiapa yang ada di sekeliling aku sekarang.

#get well soon hana. guys, pray for me. selamat malam. semoga mimpi indah. :')

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome