rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 21 July 2013

MAT LUTHFI - sayap sebelah !

assalamualaikum w.b.t


hye MAT LUTHFI. siapa dia? si blogger a.k.a pengupdate video yang tegar di youtube. subscribed him. sebab video2 dia semua banyak bg manfaat dan nasihat.

view video bawah nie. banyak sangat yang kita boleh pelajari. bila seseorang kata dia nak berubah. berilah dia peluang. bukan condemn dia lagi. yang penting suport dr org sekeliling.

TAPI manusia zaman sekarang mudah sangat menilai dan menghukum. even kau pakai tudung labuh pun kau belum tentu jadi ahli syurga. dan orang yang tak tutup aurat tu jugak belum tentu jadi ahli neraka. kita bukan tuhan untuk menghukum. 


jika agama gagal menawarkan harapan,
ia bukan dr TUHAN.

"hope and fear is like a pair of wings,
you need both to fly." - Imam Maturidi

#aku dah beli baju raya. tema? warna biru2 coklat gituuu. apa dah jadi dengan tema kuning aku? tak jadi der. sebab tak jumpa yang melekat di hati. huwaaa. apa2 pun. terima kasih pada ayah. pakai biru2 blink2 la mak jemah tahun nie. retis gitu. TAPI aku tak semangat raya tahun nie. hmm tetiba kan tetiba kan. aku rindu. perasan apakah ini? lupakan lupakan lupakan. ! happy sunday uollss. selamat menonton ! ;)

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome