rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 23 July 2013

MAT LUTHFI - masalah !

assalamualaikum w.b.t

yeah ! here video mat luthfi again. sesuai utk mana2 student IPT tak pun untuk semua orang pun ok jugak.

video kat bawah nie serius pernah jadi dalam kehidupan aku masa aku masih lagi bergelar student IPT. serius. masa tu aku terasa macam arghhh ! semak lahh ! korang view ok !


#satu hari nie langsung tak update blog. malam nie baru dapat jengah sini. sebab buzy dengan buat kuih raya. ALHAMDULILLAH. ALLAH murahkan rezeki. sesiapa yang nak order, tahun depan bolehlah. haha selamat menonton !

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome