rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 22 July 2013

rupanya.

patutlah ada yang bertanya. apa dah jadi tentang kita. rupanya ada statement yang menguatkan naluri mereka untuk bertanya. tak salah apa yang kau cuba buat tapi terkilannya aku. aku masih merahsiakan sedangkan kau menghebahkan.

kak aida. hana nak cakap. tentang pertemuan kita selepas raya. biarlah hanya kita sahaja. janji hana pada dia. abaikan. dah tak ada guna. semuanya tiada makna. apa yang hana cakap pada akak. tolong lupakan. andai sahaja akak mengerti perasaan apakah ini. adakah akak jugak dah tahu tentang ini? 

harapan aku kini tinggal harapan. mencari mana hilangnya cahaya rupanya tandus di telan kaburnya malam. 24 hari sahaja lagi. pergilah hana. pergilah. cari kekuatan diri. pergi cari peti dan kuncinya yang ada dalam simpanan dia. sebab dalam tu terdapat hati kau. 

#tak salah apa yang kau buat. at least kau ada azam. tapi aku. azam tu dah lama terkubur. not easy to be easy. aku janji pada kau. even selepas kau dah habis pun. kita tak akan bertemu lagi. ASSALAMUALAIKUM. :)

lagu nie. dengarlah. sedap menjadi santapan telinga.
tak dapat nak cari lagu nie bersama maknanya.
tapi hayatilah. :')

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome