rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 2 July 2013

seperti surirumahtangga lagaknya. :D

assalamualaikum w.b.t

today is the tired day. why?? sebab hari ini aku menjalankan kerja2 seperti seorang surirumahtangga lagaknya. basuh baju. sidai baju. kemas dapur. kemas depan. masak. nasib baik simple je masak. kui3. agaknya macam nie ke tugas seorang ibu dan isteri? huwaa tak nak kahwinlah. penat kot. tapi apa pulak. perkahwinan tu kan wajib. ;)

ok then. dengan berpuasa lagi. apa kau ingat bulan ramadhan je boleh puasa. haha aku puasa ganti ler. maklumlah. perempuan kan. satu dalam 1000 je yang terlepas dapat "MC" dari ALLAH. itu untungnya jadi perempuan. perempuan pun senang masuk syurga tau. tapi senang jugak ke lembah neraka. sob3. harap2 kita dijauhkan la ea. :')

haa kejap lagi tugas seorang ibu akan dijalankan semula. apa? ingat kerja sudah habis ka? nak amik adik aku balik sekolah la der. broom2 la aku. sabar hana. dah setengah hari nie. jangan "kantoi" ok. sayang kalau terkandas kejap lagi. :)

#seminggu sahaja lagi tibanya bulan ramadhan al-mubarak. in sya ALLAH semoga kita semua sempat untuk manyambut bulan ramdhan itu dan ramadhan yang akan datang. :')


No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome