rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 28 July 2013

sukarnya penghijrahan. :')

assalamualaikum w.b.t

ya selalunya begitu. bila ada yang berniat mahu berhijrah jadi lebih baik. ALLAH akan beri kita ujian yang pelbagai. sebab DIA nak tengok keikhlasan hati kita, kekuatan hati kita dari pelbagai segi.

pada mereka yang hanya tahu mengherdik. biarkan. biarkan. mereka tak akan tahu hakikat sebenar. mereka tak akan tahu tujuan sebenar kita. bangkitlah sayang. kalau bukan sekarang. bila?


Yaa Robbiy sudilah pandang kami
Terangi jalan gelap ini
Jangan biarkan aku terus sendiri
Mencari mendaki dan berduri

Yaa Robbiy dengarlah doaku ya Robbiy
Hadirlah dalam kehidupan kematian kami
Coba dan uji kan kulalui
Ya Allah, Ya Rahman, Ya Rokhim

#penghijrahan memang susah. kalau tak mampu jadi tulang belakang. jangan cuba jadi batu penghalang. 17 hari lagi. tapi segala-gala harapan punah. kenapa baru sekarang aku nampak? dear adik. aku tahu apa dalam hati dia. siapa dalam hati dia. terima kasih mengingatkan. aku lebih percaya dia berbanding kau yang aku tak tahu asal usul dari mana. :) :) senyuman ini utk kau. biar kau tahu aku sekarang nie bahagia. sebab ini sahaja senjata utk jatuhkan kau dan beringat apa yang kau inbox aku tu sama sekali kelakar. terima kasih adik. :)

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome