rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 12 July 2013

ujian bulan ramadhan :')

assalamualaikum w.b.t

hye guys. how your fasting? ok? ALHAMDULILLAH kalau ok. tp aku tak berapa nak ok la. why? the first thing sampai hari nie. pinggang aku still lagi dalam kondisi yang sama. aku tak tahu la apasal. yang second pulak mata aku. i got sore eyes. tetibe teringat vdeo sore eyes yang dapat 5 days MC. *sambil buat mulut itik*. haha opss bulan pose nie. tak baik tak baik. -_-

mata aku. aku tak tahu asal. dia merah. gatal. perit. kena marah dengan my mom. "tulah. mengadap laptop tu 24 jam. memang la jadi macam tu." tp sebelum nie asha ngadap kat kuim tu tak tidur2 ok je. masih tak puas hati lagi tu. bila belek kotak eye mo tu. dah tertera terang2. mata boleh jadi kering bila ngadap lappy. terdiam aku. -_-

tapi sumpah sakit. and petang tadi masa aku nak hiris bawang utk masak for break the fast. tahu apa jadi? terhiris tangan aku nie masa tengah basuh pisau. wahhh perit. mcm tu ke sakit kelar tangan sendiri bg yang suka nak bunuh diri? huwaa. tapi sebenarnya fikiran aku melayang tempat lan tadi. pada muka kau hana. T_T

but mengeluh buat apa. ALLAH bg ujian sebab ALLAH sayang la. aku tak tahu bila pinggang aku akan baik seperti sedia kala, tapi mata aku nie. dah macam kena conjunctivitis pulak. cepat la baik sayang. mama nak update blog, layan movie pown susah. :(

#ok guys. tak ada motif sebenarnya. cuma nak pesan. bila buat kerja yang menggunakan benda tajam. fikiran jangan melayang sangat. tolak ketepi masalah yang ada. kan dah diri sendiri terluka. ouchh ! tapi tak mampu tandingi luka di hati. acecehh. gedik je. ok. nak p rehatkan mata. have a nice dream uolllsss. :D



No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome