rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 13 August 2013

asmara ini~~

assalamualaikum w.b.t

penyanyi asal. dah lama tak dengar lagu nie. tetiba nak layan. here for u all. ;)

Asmara ini yang hanyutkan kita
Asmara ini yang hanyutkan aku
Biar seribu kali kuucapkan
Takkan goyah
Oh kebenaran

Tiada kuduga tiada kupinta
Semuanya berlalu sebegitu saja
Dan kini ku disiksa dalam api ini
Sungguh aku telah mengerti

Takkan kuberlari salahkan sesuatu
Agar tak dihantui oh dosa-dosaku
Dan sememangnya mudah untuk kulepaskan
Seandainya kukatakan…

Asmara ini yang hanyutkan kita
Asmara ini yang hanyutkan aku
Biar seribu kali kuucapkan
Takkan goyah
Oh kebenaran

Asmara ini yang hanyutkan kita
Asmara ini yang hanyutkan aku
Walaupun seabad kupertahankan
Takkan goyah
Oh kebenaran

Inilah balasan untuk yang bersalah
Pedihnya kurasakan dan hanya berserah
Cukup dengan sekali aku mengotori
Cinta kita hancur sudah
Hancur kini

cover by CUMI. terbaik kan suara dia. 

#i'm SORRY but i miss u. i can't stand anymore. aku cuba tapi aku gagal. gagal lupakan semuanya. aku tak sihat weyh. ingat tak. time2 macam nie la kau datang rumah aku masa raya dan cakap, "demam rindu ehhh." siap nak bawak aku p klinik masa tu kan. aku tetap menghitung hari. walaupun mungkin sememangnya kau sedang berseronok dengan keseronokan dunia. atau mungkin juga kau sedang berperang dengan perasaan yang sama seperti aku. memperbaiki apa yang sepatutnya diperbaiki tanpa ada tulang belakang. siapa tahu. :')

*SUBHANALLAH. pinggang aku masih sakit. dahi aku bengkak sebab kena pukulan paling hebat dari kucing jiran aku. masih lagi tak kebah2. mungkin sebab tu kot aku demam. sok sek sok sek hidung aku. kepala pown miung. ok. selamat malam T_T

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome